BERPISAH TANPA RELA lan solo

Alhamdulilah setelah 5 bulan akhirnya keluar jugak single terbaru lan solo .
lagu lan kali ni memang lari sikit susunan muzik dari band dia dulu . Aku jenis yg universal bab muzik . jadi aku suka susunan lagu BERPISAH TANPA RELA lan solo .

lagu dah release kat platform digital pada 20 April.
kalau zaman2 aku 90an dulu artis keluar album jek dengan Kaset yang harga 19.90 untuk 10 buah lagu ... Tapi tahun 2018 artis jual lagu kat digital platform seperti ITunes (Apple) , Deezer , joox , Sportify dan KKbox untuk single (sebuah lagu). setiap pembelian melalui Visa Kad atau phone billing ..memang nampak complicate jenis yang kampung macam aku ni ... tapi demi Lan solo aku sanggup pinjam Kredit kad mak aku .. Wakaka .. terima kasih mak lebiu !!!

lagu mengisahkan perpisahan yang tidak di inginkan tapi terpaksa demi org yg tersayang .nah begitu .. 
ramai yg tanya kenapa kat video klip tu ada lelaki berjaket hitam ?? yes itu bayangan Lan solo yang dulu (seragam hitam) ..ending video ada batu kristal warna purple .. perghh deep weyy .. aku dapat rasa perasaan lan masa dia cipta lagu nih .. menyanyi sedap ...buat lagu sedap . memang terbaik ...

nahh nie hah aku belanja video klip lagu #Berpisahtanparela #Lansolo

Comments